Kraj

Gatta wydaje magazyn dla klientek

Wydawnictwo Concept Publishing Polska na zlecenie firmy Ferax Sp. z o.o., właściciela marki odzieżowej Gatta, przygotowało pierwszy numer czasopisma kierowanego...

Wydawnictwo Concept Publishing Polska na zlecenie firmy Ferax Sp. z o.o., właściciela marki odzieżowej Gatta, przygotowało pierwszy numer czasopisma kierowanego do klientek marki – “Gatta Magazine”.

– Marka rozpoczęła obecność na rynku od wyrobów pończoszniczych. Obecnie oferta obejmuje również bieliznę, a także odzież codzienną i sportową. Poprzez jednorazową kampanię wykorzystującą standardowe media reklamowe byłoby nam trudno informować o pełnej ofercie, natomiast własne czasopismo dzięki dystrybucji na terenie wszystkich punktów sprzedaży związanych z marką stwarza taką możliwość – mówi Małgorzata Barton, marketing manager w firmie Ferax.

Czasopismo ma kształtować wizerunek marki i wzmacniać relacje z klientem. Na łamach magazynu zawsze pojawiać się będą wywiady ze znanymi osobami, np. w pierwszym numerze będzie to wywiad z Justyną Steczkowską, która jest m.in. twarzą Gatty, natomiast dzięki specjalnie opracowanym na tę okazję poradom i stylizacjom Joanny Horodyńskiej dowiemy się, co jest modne w tym sezonie i jakie się nosi dodatki.

Kwartalnik dystrybuowany jest w sieci salonów marki Gatta. (MB)