Kraj

Hand Made i Quest Agency tworzą alians biznesowy

Agencje reklamowa Hand Made i interaktywna Quest Agency nawiązały ścisłą współpracę dotyczącą obsługi klientów. Firmy będą wspólnie startowały w przetargach....

Agencje reklamowa Hand Made i interaktywna Quest Agency nawiązały ścisłą współpracę dotyczącą obsługi klientów. Firmy będą wspólnie startowały w przetargach. Ma to im umożliwić kompleksową obsługę integrującą usługi interaktywne z tradycyjnymi działaniami ATL i BTL.

Artur Lalewicz, dyrektor zarządzający Hand Made, tłumaczy, że współpraca jest odpowiedzią na ciągle ewoluujący rynek reklamy i wynikające z tego rosnące oczekiwania klientów. – Firmy coraz częściej decydują się na bardziej kompleksowe kampanie reklamowe obejmujące nie tylko ATL i BTL, lecz także niestandardowe rozwiązania interaktywne – wyjaśnia.

Agencje będą razem startowały w przetargach. Firmy już realizują pierwsze wspólne projekty.

Hand Made specjalizuje się w doradztwie strategicznym oraz pełnej obsłudze kreatywnej i produkcyjnej ATL i BTL. Agencja obsługuje m.in. takie marki, jak: Bakoma, Strong, Arctic, Jupi i Nordea. Quest Agency realizuje projekty interaktywne. Klientami firmy są m.in.: Zumi.pl, Onet.pl, Sare.pl, iSing.pl, Związek Firm Public Relations, Myspace.com i Kompania Piwowarska SA. (TWI)