Kraj

Ergo Hestia reklamuje się w przewodnikach Michelin i Bezdroża

Sopockie towarzystwo ubezpieczeniowe Ergo Hestia rozpoczęło kampanię promującą swoje usługi ubezpieczeniowe w przewodnikach turystycznych serii Michelin i Bezdroża (Wydawnictwo Bezdroża)....

Sopockie towarzystwo ubezpieczeniowe Ergo Hestia rozpoczęło kampanię promującą swoje usługi ubezpieczeniowe w przewodnikach turystycznych serii Michelin i Bezdroża (Wydawnictwo Bezdroża).

Logo Ergo Hestii widnieje na okładkach, a w samych przewodnikach pojawią się też informacje o ubezpieczeniach turystycznych i pozostałych produktach sopockiego ubezpieczyciela, m.in.: kompleksowych pakietach ubezpieczeniowych, ubezpieczeniach na życie czy pierwszej platformie internetowej do obsługi polis – eKonto. Do przewodników dołączona będzie również zakładka reklamowa z logo Ergo Hestii.

– Stale poszukujemy nowych kanałów komunikacji marketingowej i współpraca z serią przewodników turystycznych wydawanych w nakładzie ponad 200 tys. egz. idealnie wpisuje się w naszą strategię – mówi Wojciech Makać, zastępca dyrektora biura marketingu STU Ergo Hestia. – Odpowiada nam także docelowa grupa odbiorców poszczególnych serii, z jednej strony to młodzi, otwarci na świat podróżnicy, z drugiej – osoby zamożne i przezorne. Dzięki temu na łamach przewodników możemy mówić nie tylko o ubezpieczeniach turystycznych, lecz także całej naszej ofercie pakietowej – dodaje.

Według Makacia przewodniki turystyczne i ubezpieczenia mogą stworzyć wspólnie zupełnie nową jakość produktu marketingowego. – Przewodniki turystyczne mają w końcu zapewniać bezpieczeństwo, prowadzić za rękę, radzić. Takie same zadania stoją przed ubezpieczycielami. Taki co-branding jest więc uzasadniony – uważa z-ca szefa marketingu Hestii.

Z reklam w przewodnikach turystycznych korzystają też inne firmy z branży usług finansowych – MasterCard Polska jest obecna w przewodnikach Pascala i serii przewodników “Miasta marzeń” “Gazety Wyborczej” (przewodniki firmy Mediaprofit). (MB)