Laboratorium Kosmetyczne “Dr Irena Eris” wprowadza na rynek nową linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy Technology Inside Ekologytm. Nowym rozwiązaniem serii są m.in. opakowania produktu, które mają być przyjazne środowisku (m.in.: redukcja rozmiaru opakowań do niezbędnego minimum, wykorzystanie papieru szybko biodegradowalnego, zastosowanie słoiczków wykonanych z jednorodnego tworzywa, łatwych do poddania recyklingowi, rezygnacja ze zbędnych zdobień). Tym samym firma chce wpisać się w nurt ekologiczny. Kosmetyki przeznaczone są dla kobiet w każdym wieku. Cena kremów podstawowych (na dzień i na noc) nowej linii kształtuje się w granicach 75-105 zł.
W kampanii reklamowej wykorzystano wizerunek ambasadorki marki Dr Irena Eris Emmanuelle Seigner. Działania będą prowadzone w luksusowych magazynach dla kobiet. Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Grandes Kochonos. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Wartość budżetu nie została podana. (JD)