Kraj

Chipita Poland promuje nowy 7 Days Max

Rozpoczęła się kampania wprowadzająca powiększony rogal 7 Days - "7 Days Max" (Chipita Poland). Sprzedawany jest on w dwóch wariantach...

Rozpoczęła się kampania wprowadzająca powiększony rogal 7 Days – “7 Days Max” (Chipita Poland). Sprzedawany jest on w dwóch wariantach – kakaowym i miodowym. Kampania przygotowana przez G7 obejmuje TV, kino, internet oraz materiały w metrze warszawskim. Na jej potrzeby powołana została postać Maksa Przyjemnego – superbohatera, który jest energiczny, przyjemny, a przy tym intrygujący i tajemniczy.

Kampania internetowa obejmuje portale społecznościowe (Fotka.pl, Nasza-klasa.pl, Poszkole.pl). W portalu Fotka.pl Max ma swój profil i zaprasza użytkowników do konkursów i rozwiązywania zagadek. Kampania internetowa to ponadto bannery i trailery filmowe z Maksem Przyjemnym w roli głównej. W kinach kampania obejmuje spoty na ekranach kinowych, plazmach, infotiksach oraz plakaty filmowe. Dla nowego 7 Days Max odnowiono też stronę internetową www.7days.pl, której autorem jest agencja MobiJoy!.

Termin zakończenia kampanii nie został podany. Akcja została zaplanowana przez Media Direction OMD i agencję MobiJoy!. (AMS)