Kraj

Ruszyła kampania drzewek Wunder Baum

Amtra prowadzi ogólnopolską kampanię wizerunkową samochodowych odświeżaczy do powietrza marki Wunder Baum. Celem działań prowadzonych pod hasłem "Każdy ma swoją...

Amtra prowadzi ogólnopolską kampanię wizerunkową samochodowych odświeżaczy do powietrza marki Wunder Baum.

Celem działań prowadzonych pod hasłem “Każdy ma swoją jazdę” jest odświeżenie wizerunku marki oraz wzrost jej świadomości w grupie młodych użytkowników samochodów.

Kampania prowadzona jest głównie na outdoorze (billboardy, fullbacki na autobusach), wsparcie stanowi prasa motoryzacyjna i promocja w punktach sprzedaży. Działania potrwają do końca maja. Na ich potrzeby powstały trzy kreacje promujące zapachowe drzewka samochodowe: Energia, Namiętność i Relaks.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Demo Effective Launching. Media zaplanowała i kupiła Amtra we własnym zakresie. (DD)

Tagi