Kraj

Polkomtel rozbudowuje ofertę reklamową Chill Bill

Polkomtel rozbudowuje swoją ofertę dla reklamodawców w ramach usługi Chill Bill - wprowadza dwie taryfy. Oferta Trial dla nowych partnerów...

Polkomtel rozbudowuje swoją ofertę dla reklamodawców w ramach usługi Chill Bill – wprowadza dwie taryfy. Oferta Trial dla nowych partnerów gwarantuje minimalną liczbę odsłuchań 20 tys. przez okres 2 tygodni za stałą ryczałtową opłatę. W pakiecie all inclusive, oprócz emisji nawet trzech różnych spotów reklamowych przez okres 1 miesiąca, operator usługi oferuje banner z linkiem do strony WWW reklamodawcy, informację o sponsorze doładowania w komunikacie powitalnym po połączeniu się z usługą i SMS marketing.

Operator ujawnił, że Chill Bill ma już ponad 150 tys. zarejestrowanych użytkowników (czyli potencjalnych odbiorców reklam). Od początku wprowadzenia usługi z oferty sieci Plus skorzystało ponad 30 reklamodawców, w tym m.in.: Red Bull, Tiger, Cubus, Cinema City, Speak Up, Lotto.

W usłudze Chill Bill użytkownik telefonu komórkowego w zamian za odsłuchanie trzech reklam oraz odpowiedź na związane z reklamowaną marką pytanie otrzymuje darmowe doładowanie konta. Aby doładować swoje konto, trzeba zadzwonić pod bezpłatny numer, wysłuchać bloku składającego się z trzech reklam oraz odpowiedzieć na związane z reklamowaną marką pytanie. Każde połączenie z operatorem oraz poprawna odpowiedź na pytanie to dodatkowe 1 zł na koncie. Maksymalna wysokość doładowania może wynieść 10 zł miesięcznie, co odpowiada 30 wysłuchanym reklamom. (MB)