Firma Cinema City Poland, operator kin wielosalowych Cinema City, zakończyła konkurs ofert dotyczący stworzenia kreacji reklam kampanii letniej (pisaliśmy o nim w DS “MMP” z 13 maja br.). Marketer nie wybrał jednak agencji i rozpoczął kolejny konkurs.
Agencja nie została wybrana, ponieważ żadna z przygotowanych propozycji nie spełniła oczekiwań marketera. Ten rozpoczął od razu kolejny konkurs, w którym mogą wziąć udział zarówno z agencje z nierozstrzygniętego konkursu, jak i inne firmy. Przedstawiciele Cinema City chcą, żeby wzięło w nim udział ok. dziesięciu firm. Konkurs ma zostać rozstrzygnięty do końca przyszłego tygodnia.
W nierozstrzygniętym przeglądzie wzięło udział dwanaście agencji, do ostatniego etapu przeszły cztery. Przedstawiciele spółki nie podają ich nazw. Letnia kampania Cinema City obejmie: nośniki reklamy zewnętrznej (m.in. siatki wielkoformatowe), prasę, radio, działania niestandardowe i ewentualnie telewizyjne stacje dla młodzieży. Ostatnio firma w zakresie kreacji współpracowała z agencją Innova, a w zakresie obsługi internetowej – z agencją Ostryga. (TWI)