Przetargi

Cinema City nie wybrało agencji i rozpoczęło nowy konkurs

Firma Cinema City Poland, operator kin wielosalowych Cinema City, zakończyła konkurs ofert dotyczący stworzenia kreacji reklam kampanii letniej (pisaliśmy o...

Firma Cinema City Poland, operator kin wielosalowych Cinema City, zakończyła konkurs ofert dotyczący stworzenia kreacji reklam kampanii letniej (pisaliśmy o nim w DS “MMP” z 13 maja br.). Marketer nie wybrał jednak agencji i rozpoczął kolejny konkurs.

Agencja nie została wybrana, ponieważ żadna z przygotowanych propozycji nie spełniła oczekiwań marketera. Ten rozpoczął od razu kolejny konkurs, w którym mogą wziąć udział zarówno z agencje z nierozstrzygniętego konkursu, jak i inne firmy. Przedstawiciele Cinema City chcą, żeby wzięło w nim udział ok. dziesięciu firm. Konkurs ma zostać rozstrzygnięty do końca przyszłego tygodnia.

W nierozstrzygniętym przeglądzie wzięło udział dwanaście agencji, do ostatniego etapu przeszły cztery. Przedstawiciele spółki nie podają ich nazw. Letnia kampania Cinema City obejmie: nośniki reklamy zewnętrznej (m.in. siatki wielkoformatowe), prasę, radio, działania niestandardowe i ewentualnie telewizyjne stacje dla młodzieży. Ostatnio firma w zakresie kreacji współpracowała z agencją Innova, a w zakresie obsługi internetowej – z agencją Ostryga. (TWI)