Kraj

Play reklamuje Play Mixturę i wchodzi w marketing afiliacyjny

Dziś rozpoczęła się kampania reklamowa nowej oferty sieci komórkowej Play - Play Mixtura. Firma P4, operator sieci, komunikuje w niej,...

Dziś rozpoczęła się kampania reklamowa nowej oferty sieci komórkowej Play – Play Mixtura. Firma P4, operator sieci, komunikuje w niej, że nie trzeba już wybierać tylko jednego atrakcyjnego benefitu, tylko że wszystkie elementy, takie jak: najkrótszy kontrakt, atrakcyjna cena za minutę i telefon za złotówkę, można znaleźć w jednej ofercie. Play rozpoczyna też działania marketingu afiliacyjnego – w najbliższym czasie operator podpisze umowę z firmą wyspecjalizowaną w tej dziedzinie marketingu.

Jak twierdzi P4, Play Mixtura jest połączeniem najniższej w miksie ceny za minutę połączenia do wszystkich sieci (39 gr), najlepszych telefonów multimedialnych za 1 zł, najkrócej trwającej umowy i dodatkowych pakietów. Rodzaj i zakończenie umowy zależą od klienta. Ofertę wspiera kampania skierowana do użytkowników telefonów komórkowych przekonanych o tym, że operator oferuje tylko jeden atrakcyjny element oferty do wyboru. Kampania potrwa półtora miesiąca i obejmie telewizję (m.in.: TVP, Polsat, TVN), outdoor, prasę (m.in.: “Fakt”, “Super Express”, “Gazeta Wyborcza”, “Angora”, “Auto Świat”, “Gala”), radio i działania niestandardowe (m.in. na basenach i w klubach fitness). Kreację przygotowała agencja Change Integrated, filmy wyprodukowało studio produkcyjne Easy Hell Productions, a media kupił dom mediowy ZenithOptimedia.

Play rozpoczyna też działania marketingu afiliacyjnego, w którym klient płaci tylko za efekty określonych działań wykonanych przez internautę (np. zakup produktu, umówienie się z konsultantem). W najbliższym czasie zostanie podpisana umowa z jedną z firm wyspecjalizowanych w tym zakresie. Przedstawiciele operatora nie zdradzają na razie jej nazwy. – Wchodzimy w marketing afiliacyjny, żeby być bardziej efektywnym kosztowo i zwiększyć sprzedaż w internecie. Ta rośnie nam 100 proc. rok do roku i chcemy utrzymać tę dynamikę – powiedział Bartosz Dobrzyński, dyrektor marketingu i członek zarządu P4. (TWI)