Kraj

Malibu promuje się akcją "Efekt cieplarniany"

Marka Malibu z portfela Pernod Ricard (Wyborowa SA) w ramach realizowanej od końca ub.r. platformy "Efekt cieplarniany" mającej poprawić dotarcie...

Marka Malibu z portfela Pernod Ricard (Wyborowa SA) w ramach realizowanej od końca ub.r. platformy “Efekt cieplarniany” mającej poprawić dotarcie i wizerunek marki w grupie młodych konsumentów (osób w wieku 25-30 lat) wprowadziła na lato edycję limitowaną butelki oraz odświeżyła swój specjalny website.

W ramach wiosenno-letniej kampanii Malibu ruszyła odświeżona platforma internetowa EfektCieplarniany.net, która w nowej odsłonie prezentuje kreatywny konkurs oraz dodatkowe funkcjonalności. I tak np. dzięki aplikacji “Fotoszop“ znajdującej się na stronie można w zabawny sposób przerobić swoje zdjęcie, aby przenieść się do świata Malibu.

W nawiązaniu do projektu limitowanej butelki Malibu marketer prowadzi konkurs, w którym główną nagrodą jest czterodniowy pobyt na Helu w ekskluzywnym apartamencie dla czterech osób (z atrakcjami, takimi jak: nauka windsurfingu, gotowanie karaibskich potraw czy miksowanie drinków pod okiem zawodowego barmana). Aby wziąć udział w konkursie, trzeba zaprojektować okładkę paszportu Republiki Karaibskiej Malibu. Zwycięski projekt zostanie wydrukowany na 1 tys. sztuk paszportów, które będą uprawniały właścicieli do darmowych drinków, zniżek na naukę windsurfingu oraz zakupy w internetowym sklepie z ubraniami marki Turbokolor.

Na stronie można również wygrać szklanki Malibu oraz limitowaną edycję alkoholu Malibu 4 Island Recipes.

Za koncepcję i realizację akcji oraz prowadzenie konkursu odpowiedzialny jest Brainshop U-boot. Za działania w internecie odpowiada firma Streetcom, natomiast obsługą PR marki Malibu zajmuje się agencja Raczkiewicz Chenczke Consultants. (MB)