Kraj

ZSRR zmienia skład władz; do arbitrażu dołączają producenci żywności

Walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń "Rada Reklamy" dokonało zmian w składzie zarządu oraz w komisji rewizyjnej. Rafała Parczewskiego na stanowisku...

Walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń “Rada Reklamy” dokonało zmian w składzie zarządu oraz w komisji rewizyjnej. Rafała Parczewskiego na stanowisku członka zarządu zastąpił Rafał Szysz, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Wytwórców Produktów Markowych “ProMarka”. W komisji rewizyjnej Grzegorza Kurowskiego zastąpił Marcin Gerc, business development director w Euro RSCG Warsaw. Parczewski pracował wcześniej w ProMarce, a ostatnio był dyrektorem pionu korporacyjnego w Polskim Radiu SA. Kurowski pracował do niedawna jako dyrektor współzarządzający w agencji interaktywnej Hypermedia.

Do Związku Stowarzyszeń “Rada Reklamy” została również przyjęta Polska Federacja Producentów Żywności (PFPŻ). Poza nią w skład związku wchodzi jeszcze dziewięć podmiotów: Izba Wydawców Prasy, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) w Polsce, Polski Przemysł Spirytusowy, Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych “ProMarka”, Stowarzyszenie Agencji Reklamowych, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB), Związek Pracodawców Prywatnych Mediów, ZPPP – Browary Polskie, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. (JP)