Kraj

Sony uruchamia nowe serwisy WWW; chce edukować kobiety

Firma Sony Polska uruchomiła serwisy - Domore.sony.pl, który przedstawia korzyści wynikające z korzystania i łączenia ze sobą produktów marki, oraz...

Firma Sony Polska uruchomiła serwisy – Domore.sony.pl, który przedstawia korzyści wynikające z korzystania i łączenia ze sobą produktów marki, oraz Citycolors.pl promujący laptopy VAIO. “Sony Do.More” to największy tego typu projekt realizowany przez firmę w Polsce. Za obie realizacje odpowiada agencja interaktywna Blueberry Communication Group.

W serwisie Domore.sony.pl internauta może m.in. wybrać i zestawić ze sobą dwa produkty, by dowiedzieć się, jak i po co należy je łączyć, lub przejść do zakładki z prezentacją akcesoriów dostępnych dla danej kategorii produktów. Serwis zawiera również część edukacyjną z kursami online o fotografii i obsłudze programów kompatybilnych ze sprzętami producenta.

– Chcieliśmy stworzyć serwis, który będzie kompletną bazą wiedzy na temat naszych produktów i który będzie pełnił jednocześnie funkcje edukacyjną – pozwalał rozwijać swoje umiejętności i ułatwiał korzystanie z urządzeń Sony – mówi Dariusz Słomka, brand activation assistant Sony Polska.

Citycolors.pl to internetowy odpowiednik limitowanej edycji katalogu “VAIO Colors”. Głównym elementem serwisu jest konkurs z nagrodami, w którym internauci opowiadają w formie tekstu, zdjęć lub filmów o ulubionych miejscach urządzonych w jednym z kolorów komputerów VAIO. Projekt jest skierowany głównie do kobiet. (TWI)