Rusza kampania wizerunkowa stacji Canal Plus. Działania prowadzone będą pod hasłem “Gdzie jest piłka?”. Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku nadawcy jako stacji o unikatowej ofercie sportowej, której kluczowym elementem jest piłka nożna. 30-sekundowy spot reklamowy podkreśla, że emocjonujące spotkania piłkarskie można zobaczyć właśnie w Canal Plus.
Reklama będzie emitowana na antenie stacji: TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem, TVN24, TV4, Filmbox, Comedy Central, AXN, FoxLife, Hallmark, National Geographic, VH1, Movies 24, Discovery i TVP Sport. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy Action. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.
Komunikację wzmocni kampania internetowa wykorzystująca serwisy piłkarskie portali Sport.pl, Sports.pl, Sport24.pl., Interia.pl, Onet.pl i Dziennik.pl. Kreację kampanii w internecie przygotował we własnym zakresie Canal Plus, a media zaplanował dom Media Contacts. Budżet kampanii nie został ujawniony. (PM)