Kraj

Canal Plus stawia na sport w działaniach wizerunkowych

Rusza kampania wizerunkowa stacji Canal Plus. Działania prowadzone będą pod hasłem "Gdzie jest piłka?". Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku nadawcy...

Rusza kampania wizerunkowa stacji Canal Plus. Działania prowadzone będą pod hasłem “Gdzie jest piłka?”. Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku nadawcy jako stacji o unikatowej ofercie sportowej, której kluczowym elementem jest piłka nożna. 30-sekundowy spot reklamowy podkreśla, że emocjonujące spotkania piłkarskie można zobaczyć właśnie w Canal Plus.

Reklama będzie emitowana na antenie stacji: TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem, TVN24, TV4, Filmbox, Comedy Central, AXN, FoxLife, Hallmark, National Geographic, VH1, Movies 24, Discovery i TVP Sport. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy Action. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.

Komunikację wzmocni kampania internetowa wykorzystująca serwisy piłkarskie portali Sport.pl, Sports.pl, Sport24.pl., Interia.pl, Onet.pl i Dziennik.pl. Kreację kampanii w internecie przygotował we własnym zakresie Canal Plus, a media zaplanował dom Media Contacts. Budżet kampanii nie został ujawniony. (PM)