Kraj

Pracownicy TBWA w spocie reklamowym Lukas Banku

Lukas Bank rozpoczął ogólnopolską kampanię telewizyjną wspierającą sprzedaż kredytu konsolidacyjnego. Za kreację odpowiada agencja TBWA. Celem kampanii jest przedstawienie zalet...

Lukas Bank rozpoczął ogólnopolską kampanię telewizyjną wspierającą sprzedaż kredytu konsolidacyjnego. Za kreację odpowiada agencja TBWA. Celem kampanii jest przedstawienie zalet kredytu konsolidacyjnego Lukas Banku nad innymi formami oszczędzania.

W tym celu został stworzony Instytut Jak Płacić Mniej zajmujący się kalkulowaniem zaoszczędzonej gotówki. Instytut przeprowadza badania porównawcze, za każdym razem wykazując, że dla tych, którzy chcą płacić mniej, kredyt konsolidacyjny Lukas Banku to optymalny wybór. Na potrzeby kampanii przygotowanych zostało kilkanaście spotów, z czego dwa wykorzystywane są w kampanii telewizyjnej, a pozostałe trafiły do internetu (komunikacja w internecie wykorzystuje stronę WWW JakPlacicMniej.pl prezentującą inne doświadczenia naukowców oraz profile na Facebooku i Naszej Klasie). W reklamach internetowych wystąpili pracownicy TBWA.

Ogólnopolska kampania telewizyjna obejmuje m.in.: TVP, TVP Info, TVN, tematyczne kanały TVN, Polsat, Polsat Sport. Reżyserem spotów telewizyjnych był Piotr Trzaskalski. Spoty internetowe TBWA przygotowała przy współpracy z wewnętrznym działem Impact Studios. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative. (AMS)