Kraj

Axa Ubezpieczenia zmienia markę na Axa Direct i styl komunikacji

Avanssur SA Oddział w Polsce, który od końca 2006 r. oferuje ubezpieczenia samochodów w modelu direct - przez telefon oraz...

Avanssur SA Oddział w Polsce, który od końca 2006 r. oferuje ubezpieczenia samochodów w modelu direct – przez telefon oraz internet – zmienia markę handlową Axa Ubezpieczenia na Axa Direct. Firma zmienia też koncept kreatywny swojej komunikacji reklamowej – dotychczas Axa Ubezpieczenia reklamowała się spotami w konwencji filmów rysunkowych (kreskówek), natomiast nowy film reklamowy Axa Direct zrealizowano już w mniej animowanej, a bardziej realistycznej konwencji. Pojawił się też nowy claim marki: “Axa Direct – więcej niż standard” . To ujednolicone hasło dla wszystkich spółek Grupy Axa (o nowej strategii marki Grupy Axa pisaliśmy w DS “MMP” z 15 maja br.).

Nowy film reklamowy Axa Direct przygotowała agencja Publicis, która niedawno w wyniku przetargu przejęła obsługę budżetu Grupy Axa od TBWA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Axa Direct w 2008 r. wydało na reklamę 78,4 mln zł (dane: Expert Monitor), podczas gdy ze składek zebrało 81 mln zł przypisu brutto.

Avanssur SA należy do Grupy Axa. (MB)