Kraj

Relaunch Smakowitej wspiera kampania w TV

Od 18 maja trwa kampania reklamowa margaryny Smakowita (ZT Kruszwica). Autorem działań prowadzonych pod hasłem "Magiczny dom" jest agencja Red8...

Od 18 maja trwa kampania reklamowa margaryny Smakowita (ZT Kruszwica). Autorem działań prowadzonych pod hasłem “Magiczny dom” jest agencja Red8 Communications Group, za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

Kampania została przygotowana w związku z relaunchem marki wraz z wprowadzeniem nowego opakowania. Główne cele to: wzmocnienie wizerunku marki oraz komunikacja głównego benefitu racjonalnego – smaku. Kampania obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TV4, TVN, TVN Siedem, At Media), termin jej zakończenia nie został podany. Produkcję powierzono Propeller Film, a postprodukcję – Badi Badi. Spot reżyserował Marek Dawid. (AMS)