Kraj

PZU w nietypowy sposób reklamuje ubezpieczenia OC

"Lepsza cena OC w PZU" - pod tym hasłem PZU rozpoczyna nową kampanię reklamową. Pomysł kreatywny opiera się na przeprosinach...

“Lepsza cena OC w PZU” – pod tym hasłem PZU rozpoczyna nową kampanię reklamową. Pomysł kreatywny opiera się na przeprosinach za odradzenie zakupu OC w PZU. Bohaterowie reklam będą na różne sposoby przepraszali bliskie osoby, a ich przeprosiny zamieszczane będą w mediach.

W telewizji będzie emitowanych kilka różnych filmów reklamowych zrealizowanych w taki sposób, aby sprawiały wrażenie amatorskich nagrań np. kamerą internetową. W radiu i prasie zamieszczane będą ogłoszenia zawierające oficjalne przeprosiny (bez logo PZU), a na następnych lub sąsiadujących stronach opublikowane zostanie ogłoszenie z logo PZU wyjaśniające ofertę. Reklamy znajdą się też w internecie i kinach (reklamy emitowane przed seansem oraz naklejki z “przeprosinami” na lustrach w toaletach), a także na tylnych szybach autobusów miejskich, bannerach rozwieszonych na balkonach i frontach budynków wybranych firm, naklejkach na lustrach w toaletach pubów i restauracji.

Kampania wspiera wprowadzoną w połowie maja nową ofertę zniżek na ubezpieczenie OC w PZU.

– Jednym z głównych celów kampanii, ale też długofalowych działań, które rozpoczynamy, jest przełamanie stereotypowej opinii o drogim ubezpieczeniu OC w naszej firmie – twierdzi Wojciech Pronobis, dyrektor zarządzający ds. marketingu Grupie PZU. – Chcemy, by klienci wiedzieli, że oprócz wysokiej jakości obsługi PZU oferuje również produkty w atrakcyjnej cenie.

Kampanię reklamową przygotowała agencja Leo Burnett, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starlink. (MB)