Kraj

Glossy Media poszerza ofertę o porównywarki cen

Sieć reklamy internetowej skierowana do kobiet Glossy Media powiększyła się o pięć serwisów porównujących ceny: Nokaut.pl, Skapiec.pl, Okazje.info, Alejka.pl oraz...

Sieć reklamy internetowej skierowana do kobiet Glossy Media powiększyła się o pięć serwisów porównujących ceny: Nokaut.pl, Skapiec.pl, Okazje.info, Alejka.pl oraz Kupujemy.pl. Serwisy dołączyły do oferty nowo utworzonego pakietu tematycznego Kobieta i zakupy, w którym znajdują się także witryny shoppingowe (m.in. Groszki.pl).

Glossy Media ma w ofercie m.in.: serwisy należące do O2.pl, Gazeta.pl oraz serwis społecznościowy GoldenLine.pl.

Glossy Media oferuje reklamę skierowaną do sprofilowanych grup kobiet, która jest dobierana kontekstowo. (DD)