Kraj

Dominik Doliński, były marketingowiec FoodCare, w agencji konsultingowej NeumannBrown

Dominik Doliński, do czerwca ub.r. dyrektor marketingu FoodCare (producent napoju energetycznego Tiger i właściciel marek Gellwe oraz Fitella), obecnie zajmuje...

Dominik Doliński, do czerwca ub.r. dyrektor marketingu FoodCare (producent napoju energetycznego Tiger i właściciel marek Gellwe oraz Fitella), obecnie zajmuje się doradztwem i konsultingiem. Wspólnie z Dariuszem Gałęzewskim tworzy kadrę zarządzającą firmy NeumannBrown. Agencję tę tworzą doradcy strategiczni z doświadczeniem korporacyjnym. Obecnie zespół liczy 15 osób. Doradcy specjalizują się w strategii produktowej dla sektora FMCG.

Dominik Doliński nie ujawnia klientów, dla których agencja pracuje. Ostatnio NeumannBrown zajęła się wprowadzeniem na rynek napoju izotonicznego Oshee (więcej o tej marce w dzisiejszym serwisie).

Doliński przed pracą w FoodCare był w Kofoli. Dariusz Gałęzewski związany jest z branżą FMCG od 1996 r. Pracował m.in. w FoodCare (jako dyrektor handlowy), Bakomie i Teekanne. (BG)