Monika Wójcicka dołączy wkrótce do domu mediowego Universal McCann, gdzie przejmie pieczę nad marką UM Entertainment. Wójcicka będzie koordynowała niestandardowe działania dla klientów agencji, przede wszystkim product placement i branded content, ale także akcje wykorzystujące sponsoring, eventy, PR i elementy ambientu. Do tej pory kompetencje z tego zakresu były rozproszone w ramach agencji.
Jak mówi Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann, przychody z działań niestandardowych stanowią obecnie kilka procent w strukturze przychodów agencji. – Gdy minie spowolnienie, spodziewam się szczególnie szybkiego wzrostu właśnie w tym obszarze – przewiduje.
Monika Wójcicka do Universal McCann wróci po ponad dwóch latach – od 2007 r. była project managerem w MEC Access (wcześniej MEC Sponsorship), czyli dziale akcji specjalnych Mediaedge:cia. Wcześniej odpowiadała za zakup radia właśnie w Universal McCann, dokąd przeszła z Radia Planeta. (JN)