Kraj

Monika Wójcicka szefem UM Entertainment

Monika Wójcicka dołączy wkrótce do domu mediowego Universal McCann, gdzie przejmie pieczę nad marką UM Entertainment. Wójcicka będzie koordynowała niestandardowe...

Monika Wójcicka dołączy wkrótce do domu mediowego Universal McCann, gdzie przejmie pieczę nad marką UM Entertainment. Wójcicka będzie koordynowała niestandardowe działania dla klientów agencji, przede wszystkim product placement i branded content, ale także akcje wykorzystujące sponsoring, eventy, PR i elementy ambientu. Do tej pory kompetencje z tego zakresu były rozproszone w ramach agencji.

Jak mówi Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann, przychody z działań niestandardowych stanowią obecnie kilka procent w strukturze przychodów agencji. – Gdy minie spowolnienie, spodziewam się szczególnie szybkiego wzrostu właśnie w tym obszarze – przewiduje.

Monika Wójcicka do Universal McCann wróci po ponad dwóch latach – od 2007 r. była project managerem w MEC Access (wcześniej MEC Sponsorship), czyli dziale akcji specjalnych Mediaedge:cia. Wcześniej odpowiadała za zakup radia właśnie w Universal McCann, dokąd przeszła z Radia Planeta. (JN)