Od 1 czerwca br. spółki grupy Commercial Union Polska zmienią nazwy na Aviva. Od tego dnia grupa będzie prowadzić działania marketingowe pod marką Aviva Commercial Union, aby podkreślić stabilność i ciągłość działania.
Zmiana będzie wspierana intensywną kampanią reklamową, której celem jest zbudowanie świadomości i wizerunku marki Aviva Commercial Union.
– Chcemy tworzyć silny i spójny wizerunek Aviva Commercial Union jako marki nowoczesnej, dynamicznej, ale równocześnie przyjacielskiej i bliskiej – podkreśla Dominika Kraśko-Białek, wiceprezes ds. marketingu grupy Aviva w Polsce.
W początkowej fazie kampania koncentruje się na zakomunikowaniu zmiany marki. Następnie będzie miał miejsce etap wizerunkowy. Jego głównym przekazem będzie to, iż marka Aviva Commercial Union rozumie potrzeby klientów i na nie odpowiada: upraszcza formalności, sprawnie likwiduje szkody ubezpieczeniowe, pomaga spokojnie żyć na emeryturze dzięki środkom zgromadzonym przez lata w drugim i trzecim filarze.
Kreację kampanii przygotowała agencja PZL. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. (AMS)