M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PRZEOBRAŻENIA TYGODNIKA MOTORYZACYJNEGO "MOTOR"

Serwis Dzienny | 14 maja 2001, 00:00

"Motor", tygodnik motoryzacyjny wydawany przez Migut Media SA, zmienił szatę graficzną i ma nowe, wyraźniejsze logo. Powiększył tez objętość. Zawiera...

"Motor", tygodnik motoryzacyjny wydawany przez Migut Media SA, zmienił szatę graficzną i ma nowe, wyraźniejsze logo. Powiększył tez objętość. Zawiera więcej testów i porównań samochodów z rożnych segmentów cenowych, raporty z rynku motoryzacyjnego, relacje z imprez sportowych. Zmianom towarzyszy kampania reklamowa przygotowana w całości przez dział promocji Migut Media. Wykorzystano w niej stacje radiowe oraz plakaty na punktach sprzedaży. Pierwsza cześć kampanii trwa przez cały maj br. Dalsze są w przygotowaniu. Zmiany towarzysza wydaniu 2500. numeru "Motoru". Poprzednio ten mający blisko pół wieku magazyn przeszedł przeobrażenia sześć lat temu (zmiana formatu na A4). Migut Media (dawne Laborpress) jest wydawca "Motoru" od 1991 r. Średni nakład pisma od II do IV kwartału ub.r. wyniósł ponad 79,6 tys. egzemplarzy, a średnie rozpowszechnianie płatne w tym okresie - ok. 36,7 tys. egzemplarzy (ZKDP). "Motor" jest jednym z dwóch tygodników motoryzacyjnych o charakterze magazynowym. Lepsza pozycje ma "Auto Świat" (Axel Springer Polska). Jego czytelnictwo w okresie X 2000 - III 2001 wyniosło 5,5 proc., podczas gdy "Motoru" w tym samym czasie - 1,6 proc. (PBC SMG/KRC; CCS). Od I do IV br. wpływy reklamowe "Auto Świata" wyniosły 5 mln 909,5 tys. zł brutto (oraz dwóch katalogów - 130,7 tys. zł), zaś "Motoru" w tym samym okresie - 1 mln 555,6 tys. zł brutto (Expert Monitor). Oprócz "Auto Świata" i "Motoru" w kategorii tygodników motoryzacyjnych jest kilka tytułów o profilu wyłącznie ogłoszeniowym, jak "Giełda Samochodowa" czy "Auto Biznes Ogłoszenia". (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,