Kraj

DHL akcentuje w kampanii swój subbrand

DHL wspiera kampanią wizerunkową DHL Global Forwarding, subbrand będący dostawcą usług frachtu morskiego i lotniczego. Działania prowadzone będą pod hasłem...

DHL wspiera kampanią wizerunkową DHL Global Forwarding, subbrand będący dostawcą usług frachtu morskiego i lotniczego. Działania prowadzone będą pod hasłem “DHL Global Forwarding. Choćby i na koniec świata. Wielkie rzeczy!”, ich głównym celem jest budowa świadomości marki DHL Global Forwarding jako subbrandu DHL. W działaniach zwizualizowano m.in. Statuę Wolności transportowaną na pokładzie samolotu oraz wieżę Eiffla płynącą statkiem.

Ogólnopolska kampania obejmie: outdoor, prasę, telewizję i internet. Działania wizerunkowe prowadzone będą w czerwcu. Kreację kampanii przygotowała agencja Walk The Line, media zaplanował i kupił dom mediowy Mastermind.

W ramach wspierającej kampanię wizerunkową akcji promocyjnej “Fracht za darmo” DHL Global Forwarding oferuje wszystkim nowym klientom skorzystanie z wybranej usługi transportowej bez ponoszenia kosztów. (DD)