Kraj

Kompania Piwowarska wchodzi na półki Biedronki

Kompania Piwowarska rozpoczyna współpracę z siecią dyskontową Biedronka. Szczegółów marketer nie ujawnia. Wiadomo, że na razie na półkach detalisty pojawiło...

Kompania Piwowarska rozpoczyna współpracę z siecią dyskontową Biedronka. Szczegółów marketer nie ujawnia. Wiadomo, że na razie na półkach detalisty pojawiło się piwo Tyskie w puszkach 0,5 l. Do tej pory jedynym dostawcą markowego piwa była Grupa Żywiec. W sklepach Biedronka są dostępne piwa Warka i Leżajsk oraz okresowo marka Żywiec (tzw. in-out). Poza tym dyskont koncentruje się na ofercie private label, która składa się aż z sześciu marek własnych.

Wejście Kompanii Piwowarskiej do Biedronki może okazać się bardzo istotne dla sprzedaży marketera. Biedronka to największa sieć dyskontów licząca ponad 1300 sklepów, codziennie odwiedza je ponad 2 mln konsumentów. Dodatkowo w związku z sytuacją gospodarczą popularność dyskontów wśród kupujących rośnie. Z drugiej strony ulokowanie markowych produktów w dyskoncie jest trudne, bo dyskonty oferują przede wszystkim private labels. (TW)