Kraj

Wars uruchomi ogólnopolską sieć lokali na przełomie 2010/2011

Jak mówi Andrzej Buczkowski, dyr. ds. marketingu Warsa, firmy oferującej usługi gastronomiczne w pociągach pasażerskich, w IV kwartale br. spółka...

Jak mówi Andrzej Buczkowski, dyr. ds. marketingu Warsa, firmy oferującej usługi gastronomiczne w pociągach pasażerskich, w IV kwartale br. spółka uruchomi w Warszawie lokal flagowy ogólnopolskiej sieci restauracji. Rozwój sieci w największych miastach Polski planowany jest na przełom 2010 i 2011 r.

Będzie to nowa marka w portfolio spółki, nie wiadomo jeszcze, jaka będzie jej nazwa, ale na pewno sieć nie będzie prowadzona pod szyldem Warsa. Jak deklaruje Buczkowski, nie będzie to sieć typu fast food, prawdopodobnie będą to lokale z obsługą kelnerską.

Według Buczkowskiego sieć otrzyma wsparcie marketingowe prawdopodobnie w momencie, gdy będzie rozwinięta na całą Polskę. Szczegółów tych działań Andrzej Buczkowski nie podaje. (DD)