Kraj

Kandydaci kłócą się w kolejnej odsłonie kampanii Netii

Z początkiem czerwca Netia SA rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Pierwsze wolne wybory na twarz Netii" (o starcie kampanii pisaliśmy w...

Z początkiem czerwca Netia SA rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii “Pierwsze wolne wybory na twarz Netii” (o starcie kampanii pisaliśmy w DS “MMP” z 12 maja br.). Na tym etapie działań jest emitowany nowy spot pt. “Debata”, a plakaty “wyborcze” pojawiły się na niestandardowych nośnikach reklamy zewnętrznej.

Nowy, 30-sekundowy spot przedstawia kłótnię kandydatów na twarz Netii. Film jest emitowany zarówno w głównych, jak i tematycznych stacjach telewizyjnych. Dłuższa wersja jest emitowana w kinach (w kinach sieci Cinema City: CH Arkadia w Warszawie, Galerii Kazimierz w Krakowie, CH Manufaktura w Łodzi, Cinema City Kinepolis w Poznaniu), a pełną wersję “debaty” można zobaczyć na stronie internetowej Netia.pl.

Na stronie WWW Netii można też obejrzeć spot przedstawiający przygotowania kandydatów do wejścia na antenę, w którym pokazują swoją prawdziwą twarz.

Z początkiem czerwca reklama pojawiła się na outdoorze (364 tablice w formatach 6×3 i 12×4 m oraz 45 tablic wielkoformatowych z elementami ruchomymi). Ponadto plakaty pojawiły się na samochodach MobiJet z nagłośnieniem. Będą one jeździły w 29 miastach Polski. Przez pierwsze dwa tygodnie czerwca w głównych stacjach radiowych będą również emitowane nowe, 15-sekundowe spoty wspierające ofertową część kampanii.

Kampania wizerunkowa “Pierwsze wolne wybory na twarz Netii” rozpoczęła się 11 maja br. Kreację przygotowała agencja reklamowa Brasil, a media kupił dom mediowy ZenithOptimedia. (TWI)