Kraj

Hoop Polska pokazuje radość życia w kampanii Jupi

Firma Hoop Polska rozpoczęła letnią kampanię marki Jupi. Od czerwca do sierpnia reklamy będą widoczne na nośnikach reklamy zewnętrznej i...

Firma Hoop Polska rozpoczęła letnią kampanię marki Jupi. Od czerwca do sierpnia reklamy będą widoczne na nośnikach reklamy zewnętrznej i w kinach.

Działania obejmują 300 billboardów i 500 citylightów w ośmiu największych miastach Polski. Również w tym miesiącu rozpocznie się silna, ośmiotygodniowa kampania w 21 kinach sieci Multikino oraz czterotygodniowa kampania w 31 kinach Cinema City i Helios. – Spot kinowy nawiązuje do radości życia, witalności i energii, którą dają owoce zawarte w napojach Jupi. Jednocześnie komunikujemy w nim promocję konsumencką na stronie internetowej – mówi Łukasz Nowak, junior brand manager marki Jupi.

W Multikinie zaplanowano ponadto działania poza ekranem (m.in. naklejki na podłogach, emisje spotów na plazmach). Oprócz tego na stronie internetowej Jupiland.com przygotowano promocję konsumencką nawiązującą do spotu. Każdy z uczestników może zaprojektować koszulkę za pomocą narzędzi udostępnionych na stronie, a trzy najlepsze projekty zostaną nagrodzone. Nagrodami są notebooki, zaproszenia do kina oraz koszulki ze zwycięskimi projektami. Promocja będzie również wspierana w internecie.

Marka Jupi jest ponadto jednym ze sponsorów akcji “Summer promo” w Cinema City. W kinach tej sieci planowane są również akcje samplingowe.

Za kreację spotów odpowiada agencja Hand Made, a wyprodukował je dom produkcyjny Papaya Films. Media kupił i zaplanował dom mediowy Mindshare Polska. Za promocję konsumencką na stronie Jupiland.com i za zakup mediów internetowych odpowiada agencja OS3 Multimedia. (TWI)