Firma Hoop Polska rozpoczęła letnią kampanię marki Jupi. Od czerwca do sierpnia reklamy będą widoczne na nośnikach reklamy zewnętrznej i w kinach.
Działania obejmują 300 billboardów i 500 citylightów w ośmiu największych miastach Polski. Również w tym miesiącu rozpocznie się silna, ośmiotygodniowa kampania w 21 kinach sieci Multikino oraz czterotygodniowa kampania w 31 kinach Cinema City i Helios. – Spot kinowy nawiązuje do radości życia, witalności i energii, którą dają owoce zawarte w napojach Jupi. Jednocześnie komunikujemy w nim promocję konsumencką na stronie internetowej – mówi Łukasz Nowak, junior brand manager marki Jupi.
W Multikinie zaplanowano ponadto działania poza ekranem (m.in. naklejki na podłogach, emisje spotów na plazmach). Oprócz tego na stronie internetowej Jupiland.com przygotowano promocję konsumencką nawiązującą do spotu. Każdy z uczestników może zaprojektować koszulkę za pomocą narzędzi udostępnionych na stronie, a trzy najlepsze projekty zostaną nagrodzone. Nagrodami są notebooki, zaproszenia do kina oraz koszulki ze zwycięskimi projektami. Promocja będzie również wspierana w internecie.
Marka Jupi jest ponadto jednym ze sponsorów akcji “Summer promo” w Cinema City. W kinach tej sieci planowane są również akcje samplingowe.
Za kreację spotów odpowiada agencja Hand Made, a wyprodukował je dom produkcyjny Papaya Films. Media kupił i zaplanował dom mediowy Mindshare Polska. Za promocję konsumencką na stronie Jupiland.com i za zakup mediów internetowych odpowiada agencja OS3 Multimedia. (TWI)