Kraj

Nowi dyrektorzy w dziale sprzedaży "Metra"

Agora SA wprowadziła zmiany w strukturze działu sprzedaży reklam "Metra". Ewa Budzińska objęła stanowisko dyrektora ds. klientów kluczowych, a Joanna...

Agora SA wprowadziła zmiany w strukturze działu sprzedaży reklam “Metra”. Ewa Budzińska objęła stanowisko dyrektora ds. klientów kluczowych, a Joanna Garbaczewska – dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej. Ostatnie stanowisko jest nową funkcją w strukturach działu. Garbaczewska będzie odpowiadać za sprzedaż w oddziałach regionalnych. Wcześniej za dział odpowiadało dwoje kierowników – Dariusz Fabisiak w Warszawie oraz Joanna Garbaczewska w oddziałach regionalnych. W obecnej strukturze poszczególne regiony zostały podzielone między Dariusza Fabisiaka oraz Urszulę Cabańską. Nowa struktura działu sprzedaży ma służyć wzmocnieniu efektywności działu.

Ewa Budzińska będzie także nadzorowała dział projektów specjalnych “Metra” oraz rozwój usługi mTarget w Pionie Prasy Bezpłatnej. Budzińska w “Metrze” pracuje od 2004 roku. Współtworzyła strategię sprzedażową tytułu. Z Agorą związana jest od 1993 roku, pracowała m.in. w dziale sprzedaży “Gazety Wyborczej”.

Garbaczewska z “Metrem” związana jest od 2008 roku. Ostatnio była p.o. kierownikiem ds. sprzedaży regionalnej. Wcześniej pracowała m.in. w dziale sprzedaży oraz w dziale projektów specjalnych “Gazety Wyborczej”. (JD)