Kraj

Saatchi & Saatchi Digital wykreowała postać Leniwego Romka

Saatchi & Saatchi Digital przygotowała dla lemoniady Tymbark (Maspex) niestandardową kampanię internetową. Całość składa się z czterech etapów. Najpierw wystartował...

Saatchi & Saatchi Digital przygotowała dla lemoniady Tymbark (Maspex) niestandardową kampanię internetową.

Całość składa się z czterech etapów. Najpierw wystartował miniserwis www.lemoniadaspoko.pl, który składał się z

trzech animacji oraz umożliwiał pozostawienie e-maila, aby dowiedzieć się o starcie właściwej akcji – działał wyłącznie wizerunkowo. Potem wystartował teaser akcji właściwej – widoczny był pod linkiem: www.lemoniadatymbark.pl. Ten miniserwis służył wyłącznie do poinformowania użytkowników o tym, kiedy wystartuje właściwa akcja – za pomocą licznika, który odmierzał czas do startu akcji. Od 1 czerwca br. działa właściwy serwis, który dostępny jest pod tą samą domeną www.lemoniadatymbark.pl.

Akcja polega zaś na obserwowaniu na żywo Leniwego Romka – studenta, który zagrożony oblaniem sesji zostaje zamknięty przez swoją mamę – Panią Krysię – i pod jej kontrolą ma odpowiednio przygotować się do sesji egzaminacyjnej. Odwiedzany przez gości jest mobilizowany do nauki, co, niestety, nie do końca mu wychodzi. Okazuje się, że Leniwego Romka można ożywić lemoniadą Tymbark.

Właściwa akcja trwa od poniedziałku (1 czerwca) do piątku (5 czerwca). Transmisja wideo trwa sześć godzin dziennie w godzinach 14-17 oraz 19-22. (AMS)