Kraj

Grzegorz Kaczmarski i Piotr Michalski wzmocnili Cormedia

Do zespołu domu mediowego Cormedia dołączyli Grzegorz Kaczmarski i Piotr Michalski. Mają wzmocnić dział sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci tematycznych...

Do zespołu domu mediowego Cormedia dołączyli Grzegorz Kaczmarski i Piotr Michalski. Mają wzmocnić dział sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci tematycznych SportsOnline i StylOnline.

Grzegorz Kaczmarski został kierownikiem działu sprzedaży bezpośredniej sieci tematycznych SportsOnline i StylOnline. Jego głównym zadaniem jest rozwój działu new business i pozyskiwanie budżetów reklamowych oraz utrzymanie dobrych relacji z kluczowymi klientami bezpośrednimi. Do Cormedia przeszedł z Mediów Regionalnych, gdzie odpowiadał za rozwój strategii internetowej i sprzedaż produktów reklamy online. Z branżą internetową jest związany od 2000 roku. Zaczynał w serwisie Trader.pl, pracował w IDMnet oraz domu mediowym Optimum Media OMD.

Piotr Michalski został account managerem w sieci SportsOnline i odpowiada za sprzedaż produktów reklamowych tej sieci. Wcześniej był sprzedawcą produktów bankowych w Polbanku EFG.

– Budowa i rozwój sieci reklamowej to nie tylko pozyskiwanie nowych witryn, powiększanie zasięgu i wprowadzanie nowych produktów, lecz także rozwój profesjonalnych struktur sprzedaży. Liczę na to, że Grzegorz i Piotr pomogą nam w tym zadaniu – powiedziała Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia. (TWI)