Kraj

Cormedia uruchamia nową sieć

Firma Cormedia tworzy nową sieć sprzedaży reklam Stylonline. W ramach tej sieci skupione będą witryny tematycznie związane ze stylem i...

Firma Cormedia tworzy nową sieć sprzedaży reklam Stylonline. W ramach tej sieci skupione będą witryny tematycznie związane ze stylem i designem skierowane zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Jak powiedział Karol Kowalski, dyr. strategiczny Cormedia, do końca roku spółka chce podwoić zasięg tej sieci. Obecnie według danych spółki na podstawie marcowego raportu Megapanel sieć ma ok. 1 mln real users i skupia ok. 20 serwisów.

Za rozwój tej sieci oraz już istniejącej Sportsonline odpowiada Grzegorz Kaczmarski, który dołączył do zespołu Cormedia. Objął stanowisko kierownika działu sprzedaży bezpośredniej. Kaczmarski przeszedł do Cormedia z firmy Media Regionalne, gdzie odpowiadał za rozwój strategii internetowej i sprzedaż produktów reklamy online. Równocześnie do zespołu spółki dołączył Piotr Michalski, obejmując stanowisko account managera w sieci Sportsonline. Przed rozpoczęciem pracy w Cormedia pracował w Polbanku EFG jako sprzedawca produktów bankowych.

Kaczmarki i Michalski objęli nowe stanowiska. Według Kowalskiego po wakacjach prawdopodobnie nastąpi rozdział zespołów tych dwóch sieci. W ofercie Cormedia jest także sieć Budownictwoonline, której zasięg wynosi prawie 2 mln real users. Sieć sportowa ma 1,3 mln real users. (JD)