Kraj

Szczecin Rock Festival korzysta z targetowania behawioralnego

ZPR SA wspiera Szczecin Rock Festival kampanią internetową, w ramach której wykorzystano targetowanie behawioralne i geotargetowanie. Działania realizowane są przez...

ZPR SA wspiera Szczecin Rock Festival kampanią internetową, w ramach której wykorzystano targetowanie behawioralne i geotargetowanie.

Działania realizowane są przez sieć reklamy internetowej IDMnet i wykorzystują m.in. witryny Banzaj.pl oraz Aktivist.pl.

Technologia targetowania behawioralnego kieruje przekaz reklamowy do ściśle określonego profilu użytkowników witryn internetowych, geotargetowanie pozwala zaś dotrzeć do użytkowników z wybranych regionów geograficznych.

Działania potrwają do końca czerwca br. i są częścią kampanii promującej Szczecin Rock Festival, obejmującej: outdoor, prasę (m.in.: “Gala”, “Machina”, “Teraz Rock”, “Playboy”), telewizję (TVP2) i internet (Wirtualna Polska, Nasza Klasa, w ramach patronatu medialnego).

Kreację reklam przygotowała agencja Advertis, a media zaplanował i zakupił ZPR we własnym zakresie. (DD)