Kraj

Jutrzenka inwestuje w telewizyjny sponsoring i radio

Jutrzenka rozpoczęła na początku czerwca br. kampanię telewizyjną Wafli Familijnych. Marketer zdecydował się na sponsoring popularnych seriali i programów rozrywkowych...

Jutrzenka rozpoczęła na początku czerwca br. kampanię telewizyjną Wafli Familijnych. Marketer zdecydował się na sponsoring popularnych seriali i programów rozrywkowych 
o tematyce rodzinnej oraz 46. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Billboard sponsorski będzie emitowany przez pięć najbliższych tygodni.

Kampania telewizyjna Wafli Familijnych ma charakter wizerunkowy. Jej celem jest utrwalenie znajomości produktu w grupie docelowej. Będzie emitowana w TVP1, TVP2 oraz w Polsacie. W TVP billboard sponsorski Wafli Familijnych pojawi się przed serialem “Klan”, “M jak miłość” oraz teleturniejem “Familiada”. Natomiast na antenie Polsatu marka sponsoruje m.in. prognozę pogody oraz serial “Samo Życie”.

Kampania adresowana jest głównie do kobiet w przedziale wiekowym 25-49 lat, mieszkanek małych i średnich miast, których dochód waha się na średnim i niższym poziomie. Billboard sponsorski przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann.

Od wczoraj trwa radiowa kampania reklamowa innej marki z portfolio Jutrzenki – wafelków Grześków. Informuje o nowej promocji “15% gratis”. Reklama jest emitowana w Radiu Zet, RMF, RMF Maxx i sieci Eska. Dodatkowo w tej ostatniej prowadzony będzie specjalny konkurs dla słuchaczy.

Kreację przygotowało studio dźwiękowe RPM Sound & Voices, a media zaplanował i kupił również dom mediowy Universal McCann. (AMS)