Kraj

Simplus nawiązuje w reklamie do czasów II wojny światowej

Agencja reklamowa Team One przygotowała nowy spot promujący najnowszą ofertę prepaidową Simplusa (Polkomtel). Tym razem przenosi widzów w realia II...

Agencja reklamowa Team One przygotowała nowy spot promujący najnowszą ofertę prepaidową Simplusa (Polkomtel). Tym razem przenosi widzów w realia II wojny światowej, do wnętrza niemieckiej łodzi podwodnej.

Spot reżyserował Maciej Kowalczuk (Chuk Chuk), operatorem był Bartek Kaczmarek. Za koncept odpowiada zespół działu kreacji zarządzany przez Artura Dynowskiego, dyrektora kreatywnego. Zdjęcia zostały nakręcone w studiu filmowym, w którym przez kilka dni zespół budował złożoną scenografię. W kampanii reklamowej zostaną wykorzystane: telewizja, kino, internet, outdoor oraz materiały BTL. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal McCann. Kampania reklamowa wystartuje 15 czerwca br., termin jej zakończenia nie został podany. W poprzednich odsłonach projektu dla Simplusa wykorzystano spoty: “Telenowela”, “Western”, “Thriller” i ostatnio “Rewolucja”. (AMS)