M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania TV promuje nowe opakowania Tymbarku

Serwis Dzienny | 16 czerwca 2009, 06:45

Grupa Maspex Wadowice wystartowała z kampanią telewizyjną Kartoonków Tymbarku. Spot zatytułowany "Tęczowa przygoda" ma na celu zaprezentowanie nowego opakowania Kartoonków...

Grupa Maspex Wadowice wystartowała z kampanią telewizyjną Kartoonków Tymbarku. Spot zatytułowany "Tęczowa przygoda" ma na celu zaprezentowanie nowego opakowania Kartoonków Tymbarku.

Reklama "Tęczowa przygoda" pokazuje grupkę dzieci, które przeżywają przygody w bajkowym świecie razem z bohaterami kreskówek "Zwariowane melodie": Królikiem Bugsem, Kanarkiem Tweetym, Strusiem Pędziwiatrem, Kaczorem Duffym, Diabłem Tasmańskim i Kotem Sylwestrem. Reklama wzbogacona jest wesołą piosenką opowiadającą o "kartoonkowym" świecie. Spot emitowany będzie w głównych stacjach TV (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) oraz w stacjach dziecięcych (Jetix, MiniMini, Cartoon Network, ZigZap, Boomerang).

Kartoonki Tymbarku to trzy smaki bez dodatku cukru: jabłko, pomarańcza i multiwitamina, a także trzy smaki napojowe: jabłko-brzoskwinia, malina-jabłko-wiśnia-truskawka oraz truskawka-jabłko-brzoskwinia.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, za planowanie i zakup mediów - ZenithOptimedia Group. (BG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,