Kraj

Albert Lumberjacker wspiera jubileusz Effie Awards

Najbliższa kampania reklamowa konkursu oceniającego efektywność programów komunikacji marketingowej Effie Awards pod hasłem "Tylko efektywność" przygotowana została przez agencję Albert...

Najbliższa kampania reklamowa konkursu oceniającego efektywność programów komunikacji marketingowej Effie Awards pod hasłem “Tylko efektywność” przygotowana została przez agencję Albert Lumberjacker. Projekt ma na celu poinformowanie o jubileuszu 10-lecia Effie Awards w Polsce. Będzie prowadzony w miesięcznikach branżowych, tygodnikach opinii oraz poprzez direct mailing i internet. Na kampanię składają się również wypowiedzi ludzi biznesu (Henryka Bochniarz z PKPP Lewiatan), przewodniczącego tegorocznego jury Jarosława Świgulskiego (prezesa Mars Polska), prezesa Stowarzyszenia Agencji Reklamowych Pawła Tyszkiewicza, przewodniczących grup jurorskich oraz jurorów Effie zeszłorocznej i bieżącej edycji konkursu. (AMS)