Zagranica

Unilever wprowadza nową strategię dla marki Flora

Unilever zmienia swoją globalną strategię marketingową dotyczącą marki margaryny Flora. Nowy koncept został skonstruowany na podstawie założenia, że do 2020...

Unilever zmienia swoją globalną strategię marketingową dotyczącą marki margaryny Flora. Nowy koncept został skonstruowany na podstawie założenia, że do 2020 roku 100 mln osób na całym świecie przeprowadzi test sprawdzający faktyczny wiek swojego serca. Projekt będzie realizowany we współpracy z World Hearth Federation. Cele akcji to wprowadzenie do świadomości ludzi pojęcia “wiek serca” i pokazanie sposobów na to, jak skalkulować i zminimalizować ryzyko chorób serca. Marketer uruchomił stronę internetową, która ma pomóc obliczyć wiek serca. Na opakowaniach Flory Pro Activ w Wielkiej Brytanii pojawi się od lipca br. logo The Heart Age, a kampania reklamowa warta 4 mln funtów wystartuje we wrześniu br. Jej autorami są agencje reklamowe DDB London i Bartle Bogle Hegarty. Standardowa wersja Flory będzie opatrzona nowym logo od początku przyszłego roku.

(“BrandRepublic”)