Kraj

Unilever wraca z reklamą do prasy

Koncern Unilever po dwóch miesiącach nieobecności w prasie wraca do tego medium z dwiema kampaniami reklamowymi. Jak przekazał Wojciech Tomczak,...

Koncern Unilever po dwóch miesiącach nieobecności w prasie wraca do tego medium z dwiema kampaniami reklamowymi. Jak przekazał Wojciech Tomczak, rzecznik prasowy Unilevera, dla koncernu najważniejsze jest dopasowanie kampanii do profilu konsumenta. – Proporcje między cenami poszczególnych mediów są istotnym, ale nie jedynym czynnikiem, jaki bierzemy pod uwagę przy zakupie mediów – dodaje Tomczak. Unilever nie podaje, jakich produktów dotyczą kampanie i w jakich tytułach są prowadzone.

Przypomnijmy, że dwa miesiące temu informowaliśmy o tym, że Unilever Polska analizuje strategię marketingową oraz założenia komunikacji marketingowej na ten rok. Przesunięcia dotyczyć miały media miksu, gdzie istotnie powiększył się udział telewizji, a cięcia dotyczyły prasy i outdooru. (JD)