Kraj

Agora startuje z kampanią sieci radiowej Roxy

Dziś rusza nowa ogólnopolska kampania promocyjna Radia Roxy (Grupa Radiowa Agory), obejmująca prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Plakaty przedstawiające...

Dziś rusza nowa ogólnopolska kampania promocyjna Radia Roxy (Grupa Radiowa Agory), obejmująca prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Plakaty przedstawiające prowadzących programy autorskie na antenie stacji przygotował rysownik, twórca kultowych komiksów Przemysław Truściński “Trust”.

Na plakatach wykorzystanych w kampanii można zobaczyć gospodarzy autorskich audycji – Marcina Mellera prowadzącego w Radiu Roxy program “Mellina”, Mikołaja Lizuta i Magdę Żakowską – “Para Buch”, Vienia i Tomka Lipińskiego – “Wysypisko” oraz Maksa Cegielskiego – “Nie lubię poniedziałku”. Każdy layout zawiera również informacje o godzinie i dniu nadawania danej audycji oraz rysowaną wersję logo stacji.

– Nowa kampania Radia Roxy podkreśla obecność na antenie stacji licznych, nietuzinkowych programów autorskich i wyjątkowych osób reprezentujących różne punkty widzenia. A kreska Trusta dodatkowo przemawia do naszych odbiorców – młodych, zainteresowanych kulturą i sztuką w jej różnych wydaniach – mówi Grzegorz Wiejak, dyrektor promocji Grupy Radiowej Agory.

Kampania Radia Roxy potrwa do końca roku. W tym czasie reklamy stacji ukażą się w: prasie – m.in. w magazynach “Machina”, “Film”, “Aktivist”, “Logo”, a także w “Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach, w internecie – m.in. w portalu Gazeta.pl oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS w miastach nadawania Roxy. Kampanię zaplanowała stacja we własnym zakresie, projekt layoutów – Przemysław Truściński “Trust”. (BG)