M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lirene na wyższej półce; w reklamach Pola Babiak

Serwis Dzienny | 19 czerwca 2009, 06:45

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadza nową linię kosmetyków marki Lirene - Lirene Ideale. Jest także pierwszą w portfolio marką...

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" wprowadza nową linię kosmetyków marki Lirene - Lirene Ideale. Jest także pierwszą w portfolio marką pozycjonowaną na wyższej półce cenowej. Jak informuje Adrianna Stachowska, product manager marki Lirene, Polki coraz częściej kupują droższe kosmetyki, szczególnie widoczny jest trend przechodzenia z tych stricte ekonomicznych (poniżej 20 zł) do kosztujących 20-50 zł. Najdroższy krem Lirene Ideale według sugerowanej ceny będzie kosztował około 50 zł. Według danych firmy w ciągu pierwszych dwóch miesięcy tego roku rynek ten w ujęciu wartościowym wzrósł o 16 proc. W ubiegłym roku jego wartość wyniosła 600 mln zł. Marka Lirene w tym czasie miała drugą pozycję w kategorii, zaraz po Nivei.

W skład Lirene Ideale wejdą trzy linie dla różnych grup wiekowych: 35+, 45+, 55+. W ramach każdej z nich dostępne będą po trzy produkty: krem na dzień, na noc i krem pod oczy. Jest to także pierwsza linia kosmetyków Lirene sprzedawana w szklanych słoiczkach. Ich kreacją zajęła się własna pracownia firmy kosmetycznej.

Pod koniec lata br. ruszy kampania reklamowa promująca nową linię. Na razie nie zapadła decyzja, czy w kampanii zostanie wykorzystana telewizja. Za kreację pozostałych reklam odpowiada Ogilvy Action. W reklamie zostanie wykorzystany wizerunek prezenterki telewizyjnej Poli Babiak. Wartość budżetu kampanii nie została podana. Za obsługę mediową firmy odpowiada Starcom. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,