Zagranica

Fallon intensyfikuje współpracę z koncernem Unilever

Agencja reklamowa Fallon umocniła swoją pozycję jako głównego dostawcy usług z zakresu komunikacji marketingowej dla Unilevera. Agencja wygrała przetarg na...

Agencja reklamowa Fallon umocniła swoją pozycję jako głównego dostawcy usług z zakresu komunikacji marketingowej dla Unilevera. Agencja wygrała przetarg na obsługę projektu związanego z korporacyjną strategią działań w internecie. Brały w nim udział również agencje reklamowe Bartle Bogle Hegarty i Razorfish.

Babs Rangaiah, nowy menedżer w koncernie, który objął stanowisko global communication planning directora, już zapowiedział, że udział w budżecie marketingowym wydatków na projekty z udziałem nowych mediów wzrośnie w Stanach Zjednoczonych z 3 do 15 proc. Zasygnalizował jednocześnie, że do podobnej alokacji wydatków na media miks ma dojść na innych rynkach, m.in. w Wielkiej Brytanii. (“BrandRepublic”)