Kraj

PCM uruchomi BOK na zlecenie

Polskie Centrum Marketingowe (PCM) uruchamia nową usługę - biuro obsługi klienta na zlecenie - której dedykowana będzie wydzielona struktura firmy....

Polskie Centrum Marketingowe (PCM) uruchamia nową usługę – biuro obsługi klienta na zlecenie – której dedykowana będzie wydzielona struktura firmy. W zależności od potrzeb zleceniodawcy BOK w PCM będzie obsługiwać połączenia wychodzące oraz przychodzące. Dzięki wykorzystaniu dodatkowych kanałów komunikacji, takich jak e-mailing czy wysyłki, contact center może pełnić funkcję serwisu konsumenckiego, pomocowego (help desk), reklamacyjnego. Istnieje również możliwość integracji BOK z systemami logistycznymi oraz CRM.

Projekt budowy biura obsługi klienta w PCM został częściowo dofinansowany ze środków Unii Europejskiej uzyskanych w ramach konkursu organizowanego przez regionalny program operacyjny. BOK jest równolegle uruchamiany w warszawskiej siedzibie PCM oraz w oddziale w Lublinie. Wartość dofinansowania ze środków unijnych wyniosła 40 proc. dla Warszawy oraz 80 proc. dla Lublina, a całkowita wartość projektu to 5 mln zł. (TW)