M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

NOVARTIS WSPIERA SPRZEDAŻ LEKU NA ŻYLAKI

Serwis Dzienny | 18 maja 2001, 00:00

Novartis zdecydował się na przeprowadzenie kampanii produktowo-wizerunkowej Venorutonu, leku na żylaki. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki, odświeżenie wizerunku (nowe...

Novartis zdecydował się na przeprowadzenie kampanii produktowo-wizerunkowej Venorutonu, leku na żylaki. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki, odświeżenie wizerunku (nowe opakowanie), a także dotarcie do młodszej grupy konsumentów. Agencja reklamowa Paralotna (otrzymała ten budżet w wyniku przetargu, w którym startowało siedem agencji) odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy CIA Poland. Kampania przebiega w prasie ("Claudia", "Przyjaciółka", "Olivia", "Twój Styl", "Uroda", "Pani Domu", "Vita", "Viva!", "Na żywo", "Świat Kobiety", "Naj", "Wysokie Obcasy", "Halo", "Tina" oraz prasa handlowa). W jej ramach przygotowano także materiały POS (apteki i supermarkety). Wysokość budżetu prowadzonej kampanii nie została ujawniona. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,