Kraj

ARBOinteractive Polska wzmocniła zespół sprzedaży

Do firmy ARBOinteractive Polska dołączyli: sales director Jarosław Stępniak, account executive Katarzyna Kuziola i sales account Natalia Ciesek. Jarosław Stępniak...

Do firmy ARBOinteractive Polska dołączyli: sales director Jarosław Stępniak, account executive Katarzyna Kuziola i sales account Natalia Ciesek.

Jarosław Stępniak jako sales director w sieci ARBOnetwork będzie odpowiadał za: dział sprzedaży bezpośredniej, czyli rozwój oferty skierowanej do klientów końcowych, intensyfikację obsługiwanych budżetów oraz nadzorowanie prac zespołu sprzedażowego. Dotychczas pracował w ClickAd, gdzie jako new business director współpracował m.in. z: Bankiem Millennium, Bankiem Pocztowym i Pekao Pionier PTE.

Account executive Katarzyna Kuziola odpowiada w dziale sprzedaży bezpośredniej za: pozyskiwanie klientów końcowych, budowanie pozytywnych relacji z nimi oraz planowanie i sprzedaż. Ostatnio pracowała w portalu Wirtualna Polska, gdzie jako account executive zajmowała się nowym biznesem.

Sales account Natalia Ciesek w dziale sprzedaży zintegrowanej będzie się zajmować przede wszystkim pozyskiwaniem i obsługą nowych klientów. Wcześniej pracowała jako junior account executive w dziale agencyjnym sieci IDMnet, obsługując kompleksowo domy mediowe, m.in.: Media Direction OMD, CR Media, Initiative/Fastbridge i Mindshare.

Sprzedaż zintegrowana ARBOinteractive Polska odpowiada za tworzenie kompleksowych ofert obejmujących wszystkie brandy z grupy ARBOinteractive Polska. Obecnie dział liczy trzy osoby. Oprócz Natalii Ciesek są to Robert Olszewski, ARBOinteractive sales director, i Magda Urbanowicz, ARBOinteractive sales specialist. (TWI)