Kraj

TVN Warszawa wzmacnia ofertę i promuje się poprzez eventy

Mimo wakacji TVN Warszawa nie rezygnuje z aktualnych wydań głównych programów. Przez wakacje na antenie pojawiać się będą aktualne serwisy...

Mimo wakacji TVN Warszawa nie rezygnuje z aktualnych wydań głównych programów. Przez wakacje na antenie pojawiać się będą aktualne serwisy oraz premierowe odcinki znanych już programów, m.in.: “Odrobina miasta”, “Rynek nieruchomości”, “Przystanek Nowy Świat” i “Rytm miasta”. Ten ostatni na wakacje został wydłużony.  

Latem TVN Warszawa nie rezygnuje też z premier. W ostatnich dniach lipca na antenie TVN Warszawa pojawi się przewodnik po ciekawych miejscach Mazowsza pt. “Weekend za miastem”. Jeszcze w czerwcu rozpocznie się emisja nowego programu kulinarnego “Na wynos”, gdzie znani kucharze w warszawskich plenerach będą przygotowywać dania letniej kuchni. Program, który będzie mieć premiery we wtorkowe wieczory, realizowany jest przy udziale firm Prymat i Grycan. “Na wynos” promowany będzie poprzez specjalne eventy kulinarne. Plenerowe gotowanie będzie się odbywało w popularnych miejscach odpoczynku warszawiaków, takich jak park w Powsinie, Pole Mokotowskie czy ul. Nowy Świat. Partnerzy reklamowi zaangażowani będą zarówno w sam show, jak i eventy promocyjne. Promocja kulinarnego show telewizyjnego i plenerowych eventów będzie się odbywać na antenie TVN Warszawa i w portalu warszawskiej stacji TV. Budżet projektu promocyjnego nie został podany. (PM)