Zagranica

Lonely Planet powołała global online directora

Lonely Planet, wydawnictwo specjalizujące się w wydawaniu przewodników turystycznych, powołało Kelly Brough na stanowisko global online directora. Ma być odpowiedzialna...

Lonely Planet, wydawnictwo specjalizujące się w wydawaniu przewodników turystycznych, powołało Kelly Brough na stanowisko global online directora. Ma być odpowiedzialna za wszystkie projekty firmy realizowane w internecie oraz przygotowanie nowej strategii cyfryzacji firmy. Brough pracował wcześniej jako chief executive w firmie Allegran Online Dating zajmującej się m.in. projektami SEO, tworzeniem sieci afiliacyjnych i reklamą displayową.

Jednym z głównych przedsięwzięć wydawnictwa w sieci był tegoroczny rebranding witryny Lonelyplanet.com, która zwiera informacje turystyczne, zdjęcia, filmy wideo i mapy dotyczące ponad 8 tys. miejsc na świecie. Umożliwia także rezerwację biletów lotniczych i hoteli, a także dzielenie się opiniami na tematy związane z wyjazdami wakacyjnymi. (“BrandRepublic”)