Kraj

Tesco startuje z ofertą ubezpieczeń komunikacyjnych

Sieć handlowa Tesco startuje z ofertą ubezpieczeń komunikacyjnych. Na razie usługa jest oferowana na zasadach pilotażu w trzech hipermarketach: w...

Sieć handlowa Tesco startuje z ofertą ubezpieczeń komunikacyjnych. Na razie usługa jest oferowana na zasadach pilotażu w trzech hipermarketach: w Krakowie, Katowicach i we Wrocławiu.

– Można powiedzieć, że jest to pierwszy tego typu “supermarket” ubezpieczeniowy w Polsce stworzony przez sieć handlową. Główna idea to: “Wybierz najlepsze dla ciebie ubezpieczenie samochodu spośród ofert czołowych zakładów. A to wszystko przy okazji zakupów” – mówi Michał Kubajek, kierownik ds. komunikacji zewnętrznej Tesco Polska.

Obecnie klient Tesco może kupić polisę PZU, Benefii, Allianza lub Generali. Sprzedaż odbywa się poprzez punkty obsługi finansowej wydające do tej pory karty Tesco, raty i pożyczki. Wszystkie formalności odbywają się na miejscu, łącznie z robieniem zdjęć samochodu w przypadku AC.

Projekt jest realizowany we współpracy z firmą Net Premium, która zapewnia wsparcie informatyczne, m.in. specjalną aplikację dla sprzedawcy, która porównuje oferty różnych towarzystw ubezpieczeniowych. (TW)