Kraj

Grand prix Golden Arrow dla Tequili i Netizens

Nagrodę grand prix IV edycji konkursu Golden Arrow otrzymała promocja lodów Magnum przygotowana przez agencje Tequila/Polska i Netizens. Aby wziąć...

Nagrodę grand prix IV edycji konkursu Golden Arrow otrzymała promocja lodów Magnum przygotowana przez agencje Tequila/Polska i Netizens. Aby wziąć udział w promocji, nie trzeba było kupować produktu, tylko ustawić stronę promocji jako stronę startową lub ściągnąć widżet. Akcja doprowadziła do zwiększenia sprzedaży marki w sezonie o 26 proc., liczonej rok do roku. Projekt został wyróżniony nagrodami Golden Arrow w kategoriach promocja sprzedaży BtoC i serwis internetowy.

Łącznie jury przyznało 11 statuetek. W tej edycji konkursu nagrodzono także Artegence za pracę “Zbuduj z nami nowy bank!” dla Alior Banku (w dwóch kategoriach), Data Solutions za akcję “Zelmer – niezawodnie zwiększamy obroty”, Tequila/Polska, DDB i Tribal DDB za projekt “Tyska wielka flaga kibica”, Tequila/Polska i RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants za “Tyskie pomniki”, Momentum Worldwide za projekt “Schody” dla Microsoft Polska, K2 Internet za “www.projektxc60.pl” dla Volvo, Tequila/Polska, RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, DDB i Tribal DDB za projekt “Tyskie Euro 2008” i BBDO Warszawa za pracę “Użyj wyobraźni” dla Komendy Głównej Policji. Przyznano także 26 wyróżnień. Łącznie nominowano 58 prac.

Prace oceniało jury pod przewodnictwem Małgorzaty Kwilosz, dyrektor marketingu Diageo Polska. W skład jury weszło oprócz niej siedmiu przedstawicieli marketerów: Dariusz Bąk – TelePizza, Mariusz Dolny – Netia, Janusz Moneta – Google, Justyna Skrzypek – Puma, Bartłomiej Szmaj – CSD Pepsi-Cola, Grzegorz Wyrzykowski – BZ WBK, oraz Wojciech Żabiński – Carlsberg. Agencje zrzeszone w SMB reprezentują zaś: Mikołaj Janicki – ProDuct BBF, Przemysław Jędrowski – Tequila, Ewa Kaczmarek – IQ Marketing, Waldemar Mrugała – PMI Combera, Marcin Płassowski – Saatchi & Saatchi, Jarosław Przybyła – MobiJoy!, oraz Zbigniew Skarul – Oskar Wegner.

Szczegółowe wyniki konkursu będą podane na stronie www.goldenarrow.eu. (TW)