Kraj

Nestle rozdaje zupy Winiar razem z "Metrem"

Nestle Polska uzupełnia kampanię telewizyjną nowej linii zup Bukiet warzyw (Winiary) o akcję samplingową w 18 miastach. W ramach działań...

Nestle Polska uzupełnia kampanię telewizyjną nowej linii zup Bukiet warzyw (Winiary) o akcję samplingową w 18 miastach. W ramach działań kolporterzy bezpłatnej gazety “Metro” dołączą dziś do każdego egzemplarza dziennika saszetki z zupami.

Kampania wspierająca debiut nowej linii prowadzona jest od początku czerwca w głównych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4) oraz w wybranych tytułach prasy kobiecej i handlowej. Kreację kampanii przygotowała agencja Legend Group. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Red Carpet. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia.

Nowa linia zup marki Winiary składa się z pięciu smaków: jarzynowa, brokułowa, cukiniowa oraz dwa nowe – barszcz ukraiński i zupa pomidorowa. (DD)