Kraj

EP Creative Services zmienia identyfikację i zyskuje nowego klienta PR

Agencja Elżbieta Pełka Creative Services odświeżyła swój wizerunek. W związku z rozwojem, szczególnie w sektorze PR, agencja zdecydowała się na...

Agencja Elżbieta Pełka Creative Services odświeżyła swój wizerunek. W związku z rozwojem, szczególnie w sektorze PR, agencja zdecydowała się na kompleksową zmianę identyfikacji wizualnej. Gruntownie zmieniono m.in. stronę internetową i corporate identity. W nowym logo wykorzystano wizerunek złotej rybki, wcześniej byli to dwaj bokserzy.

Zdaniem Elżbiety Pełki, prezes agencji, nowa wizualizacja ma oddawać zmianę akcentu w wartościach agencji: kreatywność zespołu i dynamiczne dostosowanie do potrzeb klientów. Wizję tę wzbogaca hasło promocyjne “Spełniamy więcej niż trzy życzenia”. Przygotowanie nowej strony agencji zlecono agencji interaktywnej OS3 Multimedia.

Równolegle ze zmianą identyfikacji dział public relations agencji – Pełka PR – poszerza portfolio klientów. Agencja wspiera m.in. wprowadzenie na rynek nowej serii produktów dla dzieci i niemowląt Hero Baby. Dział jest odpowiedzialny za całościową obsługę PR produktów. Hero Baby to marka szwajcarskiego koncernu Hero, międzynarodowego producenta żywności. Hero jest również właścicielem marek takich jak Corny i Schwartau. Klient już wcześniej był obsługiwany przez agencję w zakresie działań reklamowych. (PM)